O mnie

Moje zdjęcie
Zabiorę Was do mojego świata marzeń, fotografii i moich pasji... Zobaczycie mój świat... świat taki jakim go widzę lub chciałabym zobaczyć...

Obserwatorzy

poniedziałek, 4 czerwca 2012

kałuża

Dzisiaj kilka migawek z szaleństwa w kałuży mojego synka... powiem tylko, że jak mnie zauważył z aparatem w ręku, to zwątpił... sam nie wiedział co się dzieje... i na swoje wytłumaczenie dlaczego w taki zimny dzień biega po kałuży powiedział: "mamuś brudne dziecko, to szczęśliwe dziecko..." i miał rację...







4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia-już nie mogłam się doczekać kiedy uzupełnisz bloga nowymi fotami! cudownie pokazana dziecięca radość .Natalia K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Natalko za komentarz... ostatnio tak zabiegana jestem, że ciężko wyskrobać trochę czasu na uzupełnienie bloga... obiecuję, że jeszcze trochę zdjęć w krótkim czasie wrzucę...

      Usuń
  2. A ja sie wzruszyłam.DziekujęCi za to wzruszenie.
    Dawno juz nie widziałam tyle nieskrywanej radości w czystej postaci...
    Dzieci tak szybko rosną,czy przez to my nie wyrastamy z wielu radosci, którym towarzyszy wychowanie dziecka?
    Pozdraweiam.
    Będę zaglądać do Ciebie, może znowu dostarczysz mi wzruszen?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam kiedy tylko zechcesz... cieszę się, że radość mojego synka wywołała tyle emocji :) Pozdrawiam serdecznie

      Usuń